söndag 2 februari 2014

Zumbaaaa!!!

Den har stått där. Den har stått där 4 månader. Och väntat. Och haft tålamod. Den lilla lådan har väntat med tålamod att någon skulle öppna den, ta fram träningsredskapen och åtminstone prova lite försiktigt hur stegen, eller dansen går till. Idag hände det! Jösses vad kul det var! Jag har alltid gillat att dansa och här är massa roliga moves att lära sig. En timme bara försvann, svetten rann och folk som gick förbi huset fick njuta av mina moves eftersom jag glömde att stänga persiennerna! Dom ringer väl snart på dörren och vill vara med:). Nu ska jag bara samla krafter till den kommande arbetsveckan. Ha det fint vänner! PS. Igår blev det 5,5 km på skidor utan att jag ramlade en enda gång!!!  //Niinis


1 kommentar:

  1. Heja heja!! Vad duktig du är!! Måste ju säga att jag blev rätt fnissig av ditt inlägg från skidturen, haha :) Hoppas svanskotan har repat sig! Jag skulle också behöva nya skidor, mina är från då Jesus var ett barn, haha :)

    Många kramar aka

    SvaraRadera