fredag 21 februari 2014

OS och renovering

Maken har putsat väggar, målat... och tittat på OS. Det händer så mycket på tv:n nu så rummet blir lite lidande, men idrotten går före! ( ok, jag tittar jag med!). Tyvärr får jag offra min tanke med fondväggen, det är bättre att måla väggen. Men, murstocken finns kvar att roa sig med!!! Under veckan besökte jag tygaffären för att hitta tyg till sänggaveln, gissa om jag hittade det? Varför finns det så många fina tyger??? Mina planer var så klara från början men inte efter besöket, har några olika i huvudet just nu, måste bara försöka bestämma mig! Inte det lättaste när det finns så mycket fint och ägarinnan i affären var snäll nog att upplysa mig om att vårnyheterna ska precis komma in! HJÄÄÄLP! Har kommit fram till någon slags grundtanke, får se hur det blir i slutändan! Ha en fin helg! Hejsvejs//Niinis
Var bara tvungen att ta med bilden. Det efterlängtade GULDET!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar