torsdag 8 maj 2014

En regnig dag i Stockholm

Det var roligt att åka till Stockholm men ännu roligare att komma hem!   Fötterna värker och i huvudet susar och brusar det fortfarande. Hann besöka Syster Lycklig och Leilas


General Store där hon själv var faktiskt på plats. Trevliga ställen båda två och man blev så trevligt bemött i båda affärerna, blev glad som en liten lärka. För mig är det viktigt eftersom jag själv jobbar i affär och vet hur mycket ett litet leende kan göra, ingen gillar surpuppa. Det enda tråkiga var vädret, det regnade hela dagen. Därför skippade jag Rosendals trädgård,  får bli en annan gång.Lite shopping blev det, mer om det senare! För nu behöver jag badda mina små fossingar så att dom orkar bära mig på jobbet över helgen! Ha en fin torsdag // Niinis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar