torsdag 3 april 2014

Sängbord i sovrummet

Hittade 2 nästan likadana gamla bord på loppis som jag har målat med chalk paint och vaxat efter det för att kunna våttorka dem. Kände att jag ville ha något som mjukar upp det  ganska fyrkantiga rummet. Lampan är ett fynd från Ullared och ljusstaken är ett loppisfynd som jag har slarvmålat. Just nu händer inte så mycket, har en elak inflammation(troligtvis) i hälsenan, konstig värk i hela kroppen och kan inte riktigt gå med foten. Ska träffa farbror doktorn idag. Med andra ord; ingen bärhjälp från mig när sängen ska flyttas. Den väger lite för mycket för min lilla fossing som viker sig av det minsta lilla stöt. Känns skiiit rent utsagt, vill fixa färdigt rummet, ute finns det tusen saker att göra och här sitter jag och kan ingeting göra. Hoppas läkaren kan bringa lite ljus i vad det är som spökar i min kropp! Nog klagat, nu ska jag  tänka positiva tankar; det kan nog inte bli värre än vad det är just nu! En solig hälsning från en molnig Niinis




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar