torsdag 9 januari 2014

Lyxig fredagsmorgon

Idag ska jag bara ta det lugnt! Det har varit hektiskt på jobbet den senaste månaden så nu måste man stanna upp och vila lite. Jag ska börja dagen med en riktig bra frukost,hihi, päronpaj som maken hade bakat igår, och en kopp kaffe. Till det blir det Maria Wern som jag inte orkade titta under veckan men nu så. Man ska njuta av dom små sakerna och det här känns riktigt lyxigt att bara ligga kvar här en fredagsmorgon! Ha en bra helg //Niinis   PS.min man har dolda talanger, börjar baka helt plötsligt, och just nu när jag skulle börja det nya, sunda livet! Men man måste ju ställa upp för varandra så jag får nog "tvinga"mig att provsmaka. Och päronpajen är såååå gooood! Adjöss slanka linjerna ( som har nog bara funnits i mina drömmar) och mer fika till folket(läs Niina)   Hejsvejs //Niinis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar